Sevil Uyar'ın sundugu Zoom Programı

8 Ağustos 2007 Çarşamba



Konularıyla magazin dünyasını sarsan “Zoom” programı yine bomba gibi haberlerle dopdolu… Evlilikleriyle gündemden düşmeyen Yeşim Salkım’dan şok açıklama… Ünlü sanatçı “artık evlilik yok” dedi.

Şarkıcı Hamiyet’in dramını ilk kez Zoom ekranlara getiriyor. Ünlü şarkıcı, neden boşanmanın eşiğine geldi? Bu röportaj çok konuşulacak.

Banu Alkan’a büyük aşkı Murat Taşdemir’den bir darbe daha… Aşkı uğruna hiç bir fedakarlıktan kaçınmayan ünlü sanatçı, yine nasıl hayal kırıklığına uğradı ?

Hülya Avşar’ın selülitleri artık tescillendi! Zoom, öyle görüntüler çekti ki gözlerinize inanamayacaksınız.

Yıldızların güzellik savaşına Bülent Ersoy son noktayı koydu :” En güzel benim…”

Star Magazin, ünlülerin akın ettiği güney sahillerinde… Çeşme, Bodrum, Antalya ve Kıbrıs’tan nefes kesen görüntüler ve çok özel röportajlar…

Çapkınlığın doludizgin yaşandığı İstanbul gecelerinden en son haberler… Kim, kiminle nerede yakalandı?

Hepsi ve daha fazlası Sevil Uyar’ın sunduğu Zoom’da.

8 Ağustos Çarşamba 22:20 / Canlı

5 yorum:

Adsız dedi ki...

sevil uyarı çok seviyorum inşallah başarılı olur..

Adsız dedi ki...

sana aşıgım ya sevil senin için ölürüm ben

Adsız dedi ki...

yaa sevil uyar bana uyar çok güzel bii kız boyu kaç cm bilen yazsın lütfen benm 1.79

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar aşık olunacak bir durum yok beraber çalışıyoruz.şahsen tanıyorum kendisini 1.75 boyu var... Sapıtmanın alemi kendinize gelin :)

Adsız dedi ki...

YA VALLA KEŞKE SENİ TANIYABİLSEYDİM SENİN FİLİMİNİ İZLEDİGİMDE İÇİMDE BİŞEYELER OLUYO ÇOK GÜZEL BİR KİŞİSİN GÜZELLİGİNİ DEGERİNİ BİL VE GERÇEKTE GÖKHAN ABİMİZİN PEŞİNİ BIRAKMA ÇOK İİ BİR İNSAN ONUNLA SEVGİLİ L GERÇEKTE S.A