Gökhan Özen Resimleri

13 Temmuz 2007 Cuma

49 yorum:

Adsız dedi ki...

seni çokkkkkk seviyorum gökhan özen

Adsız dedi ki...

seni seviyorum gökhan özen

Adsız dedi ki...

ne denirki sana tek kelime ile süpersin yaaaaaaaaa

Adsız dedi ki...

ne denirki sana tek kelime ile süpersin yaaaaaaaaa

Adsız dedi ki...

sana aşığım seni çok seviyorum gökhan özen sen benim her şeyim sin sen dizide çok iyisin rolünü çok güzel yapıyosun bayılıyorum dizini kaçırmamaya özen gösteriyorum seni çokkk seviyorum ama ben daha çok küçüğüm ama olsun daha 13 yaşındayım ama seni çok seviyorum senin en büyük hayranlarından biri benim sana dizinde başarılar dilerim hiç kaçırmadan bakacam sevda çiçeğine hiç kaçırmadan bakmıştım çok sevdim ben o diziyi sen sesin çok hoş seni çok seviyorum büşraa

Adsız dedi ki...

güzel gidiyosunsenidahaçokdizilerdegörmekistiyoruz

Adsız dedi ki...

Gökhan ım seni çok ama çok sewiyoruum bitanemsin benim dünyanın en yakışıklı erkeği sensin bnm için seni ölünceye dek seveceğim BİTANEM SANA OLAN AŞKIMI ANLATAMAM YAZAMAM ANCAK YAŞAYABİLİRİİİM :) HER ŞEYDE 1 NUMARA SENSİİN AŞKIIIIIIIIMMMM
NUMBER ONE GÖKHAN ÖZEN.....!!!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

gökhan özen seni çoookk sewiyorum özzelliklede yeni çektiğin klipte çok başarılısın hele o gülüşünü çok sewiyorum...seninle tanışmayı çok istiyorum...

Adsız dedi ki...

seni en cok ben seviyorum gökhanim seni benden cok seven yokkkkk sensiz bir hiçim cok özledim seni bebegim öptüm basarilar diliyorum bitanem ....

Adsız dedi ki...

gökhan seni çok sewiyorum seni benden çok sewen bulamazsın emin ol sana hastayımmmmmmmm!!!!!!!AŞKIMSIN

Adsız dedi ki...

gökhan özen sevda çiçeği ve yalan dünya dizisinde çok başarılısın flimleri hiç kaçırmıyorum müziklerini de her hiç bıkmadan dinliyorum benim tek isteğim seninle tanışmak msn adresini bana verirmisin ben 16 yaşındayım k.i.b seni seviyoruz.

Adsız dedi ki...

Gökhan seni hiç kimse benim kadar sevemez.... YAKIŞIKLI ŞEYYYYYYYYYY

Adsız dedi ki...

biz iki kanka olarak sana kastamonu çatalzeytinden öpücüklerimizi yolluyoruz seni çok seviiiiiiiiiiiiiiyoruz yine gel buraya

Adsız dedi ki...

selam kızlar ben gökhan bende hepinizi çok seviyorum yorumlarınız için çok teşekkürler,sağolun.

Adsız dedi ki...

mraba ben merve gökhan abi seni çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum bütün şarkılarını çok seviyorum en iyi ve en yakısıklı sanatcı sensinn. basarılarının devamını dilerim ayrıca yalan dünya da ki rolünü çok güzel oynuosunn

Adsız dedi ki...

gökhan abi seni çok seviyorum en çokta gözlerini seviyorum benim gözlerimde yeşil ama senin gibi güzel değil.16 yaşımdayım gülcan

Adsız dedi ki...

aşkmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm seniiiiiii çok seviyorumm!!!!!!!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

mrb ben seda ya dizide çok harikasın ve zaten senin bulundugun bi dizinin mükemmel olmaması mümkünmü ya ben seni çooooooooooooooooookkkk seviyorum çünkü sen benim HAYALA GÖZLÜMSÜN CANIMSIN AŞKIMSIN!!!!!!!

Adsız dedi ki...

mrh ben tuğçe ben sana bayılıorum yaa bitanem benim senin için ölmeye hazırım bu fani dünyada seni bir kerecik görmedim ki neye yarar yaşamak duman gözlüm

Adsız dedi ki...

slm gökan çok tatlısın bakma sen onların aşkım demesine seviyorum demesine kimse seni benim kadar sevemez sen beni kalbimde bitanesin ve teksin lütfen sende cevap yaz şu hayranına seni çok seviyorum

Adsız dedi ki...

slm gökhan özen seni çok seviyorum senin hayranınım seninle ilgili hiç bir şeyi kaçırmıyorum seni beğeniyle izliyorum diğerleri gibi magazinel olaylara karışmadığın ve başarın için seni tebrik ederim hep böyle kal kib

Adsız dedi ki...

ben özge sen bi tanesin.Bir bahce düşün bahcenin ordasında bir gül ve o gül öyle bir gül ki dokunsan kölesi koklasan esiri olursunişte öyle bir bahcenin sen TEK GÜLüSÜN.......başarılar dilerim

Adsız dedi ki...

gökhan özeni çok seviiiiiiiiiiiiiiiiiiyyyyyyyyyyyyyyyyyyoooooooooooooooooorrrrrrrrrrruuuuuuuuuuuuuuuummmmmmmmmmmm.ayrıca filminide çok beğeniyorum.sizin şarkılarınız neden bilmiyorum ama hemen ağzıma sakız oluyor.ipeğin filmden çıkması kötü oldu çünkü gerçekleri öğrenmesi gerekmeliydi.başarılarınızın devamını dilerim.

Adsız dedi ki...

CANIM SENİ HERKEZ SEVİYOR AMA BEN HERKEZDEN DAHA ÇOK SEVİYORUM!!!

Adsız dedi ki...

slm gökhan senin hayranınım sana ne demeliyim ki seni çok seviyorum senin kliplerini izledikçe ağlıyorum çünkü seni görmek ve seninle tanışmk istiyorum senin özellikle gülüşünü seviyorum kendimi senin şarkılarınla avunuyorum benden bu kadar canım tek kelime seni çok seviyorum ipeğin diziden çıkması kötü oldu yaa neyse başarının devamını diliyorum seni çok seviyorum

Adsız dedi ki...

seni çççççççççççoooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum çok yakışıklısın bayılıyırum sana seninle tanışmayı cok istiyorum

Adsız dedi ki...

ya senin kadar yakışıklı birini görmedim sen gercekmisin ya bu dünyaya gelen en güzel şeylerden birisin hele gülüşün tamamen bitiriyorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr tek kelimeyle SÜPPPERRRSİİİNNNNNNNN

Adsız dedi ki...

ya senin kadar yakışıklı birini görmedim sen gercekmisin ya bu dünyaya gelen en güzel şeylerden birisin hele gülüşün tamamen bitiriyorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr tek kelimeyle SÜPPPERRRSİİİNNNNNNNN

Adsız dedi ki...

offfffffff bitirdin beni ya aşığım sana sen sadece benimsin

Adsız dedi ki...

offfffffff bitirdin beni ya aşığım sana sen sadece benimsin

Adsız dedi ki...

A�k�mmm seni �ok seviyorum yat�yorum sen kalk�yorum sen seni benden �ok kimse sevemez bikere elini tutsam ba�ka hi� bi�ey istemem....

Adsız dedi ki...

Aşkımmm sana sarılmayı öpmeyi okadar çok isterdimki anlatamam seni ölesiye seviyorum(yeliz)

Adsız dedi ki...

GÖKHAN ÖZEN SENİ ÇOK SEVİYORUM SENİ BENDEN BAŞKA ÇOK SEVEN YOK NE OLUR GİRESUNA GELLLLLLLLLLLLLLLLLLLL...NE OLURRRRRRRRRRR GÖKHAN ÖZEN SENİ ÇOOOOOOOOOOK SEVİYORUM{[DAMLA]}

Adsız dedi ki...

gökhan seni benden daha çok seven olamaz bunu bilmeni isterim kendin eiyi bak ok bye

Adsız dedi ki...

gökhan ben seni çok seviyorum ama sen belki bu yazdıklarımızı bile okumuyosundur keşke sen le tanışa bilsem en büyük hayalim sana aşık oldum resmen ya kendime engel olamıyom inan hep aklımdasın seni seviyorum aşkımmmm inşallah mutlu olursun byeee

Adsız dedi ki...

gökhancm seni çooqq sewiorum cnm,aşkm şarkıların muhteşem,sesin harika,yakışıklılık desen kimsede yok cnm yhaa aşığım sanaaa posterlerinle dolu her yerr s.ç.s bitanesii byys cnm , kib

Adsız dedi ki...

GÖKHAN ÖZEN benim bitanem onu çoook seviyorum çok sempatik ve tatlı şımarık ve kendini beğenmişş de değil emin adımlarla ilerliyo bence..gökhanı sevenler doğru bi tercih yapıyolar benim gibi...aşkıımm...

Adsız dedi ki...

bugün gökhanın doğum günü doğum günün kutlu olsun iyi ki doğmuşsun..seni çok seviyorum...

Adsız dedi ki...

GÖKHANIM DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN NİCE MUTLU YILLARA NİE KİMSE GÖKHANIN DOĞUM GÜNÜNÜ KUTLAMADI İŞTE BENDEN BAŞKA KİMSE GÖKHANI SEVEMEZ BU BÖYLE BİLİN SENİ SEVİYORUM AŞKIMMMMMMMMMMMM

Adsız dedi ki...

slm cnm benim bitanem dün akşam nete sorun vardı ksrbkm bişe yazamadım ama çok özür geçmiş doğum günnünü kutlarım cnmmmmmmmmm seni çok seviyorum

Adsız dedi ki...

Canım aşkım seni öyle çok seviyorum ki sana anlatmam ama sana söz veriyorum senin için kendimi feda ederim sen yeter ki beni buralardan götürmeni istiyorum sen benim ilk ve son aşkımsın bunu aklından bile çıkarma SENİ SEVİYORUM BEBEĞİM

Adsız dedi ki...

sana ve şarkılarına bayılıyom hayatta bı senı bıde fenerbahçeyı sevdım haa bıde hayatımın degerı olan sait ti

Adsız dedi ki...

varya seni çoooooooooook ama çooooooooook seviyorum canım gökhanım sana aşığım bunu oku lütfen seni en çoooooooooook beeen seviyorum benimle kimse yarışa giremez.yasak şehrin asi kızı

Adsız dedi ki...

GÖKHAN SENİ ÇÇÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKKK SEVİYORUM BANA GÖRE SEN BENİM İÇİN DÜNYANIN EN YAKIŞIKLI EN KARİZMATİK ERKEĞİSİN SENİNLE TANIŞMAYI ÇOK İSTERİM YA SENİ GERÇEKTEN ÇOK SEVİYORUM DUYGULARIMI YAZILI OLARAK AKTARAMIYORUM NE OOOOOLLLLURRR BU YAZDIĞIMI OKUUUU AKIMMMMMMMMM

Adsız dedi ki...

ya askım benim seni ççoooooookooooooooooooooookkkkkkkk seviyorum... ya lütfen KONYA YA konser yapmaya gell.... SENİ SEVİYORUMM.....

Adsız dedi ki...

gökhan seni çok seviyorum sana aşığım sen benim herşeyimsin odam dolaplarım hep posterlerinle dolu sen benim için birtanesin seninle konuşmayı çok istiyorum senii çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

AŞKIM BENİM SENİ ÇOK SEVİYORUM...Bİ TANEMSİN VE UZANIPTA TUTAMADIĞIMSIN.SENİ YAKINDAN GÖRMEYİ VE SANA SARILMAYI ÇOK İSTERDİM CANIM BENİM SEN BUNU BELKİ OKURSUN AMA BEN YİNE DE SENİ ÇOK AMA ÇOK SEVDİĞİMİ BİLMENİ İSTEDİM İYİ Kİ BENİM AŞKIMMMMSNNNN???SENİ GÖRMEYİ VE SOHBET ETMEYİ ÇOK İSTİYORUMMMMM CANIM...

Adsız dedi ki...

g�khan �zen senle tan�may� �ok isterdim gelcek hafta do�um gunum bekliyom lutfennn gel d bak�ra beni k�rma tamam m� kendine �oook ii bakkk gerci seni hergun ruyamda g�r�yom ama ger�ek g�rmeyi �ok istyom ba�ar�lar�n devam�n� diliyorum teksin de�i�ilmezsin G�KHAN �ZENNN??

Adsız dedi ki...

seni çok seviyoruz seninle tanışmak istiyoruz yaa çok tatlısın yaaaaaaaaaa tek kelimeyle harikasın beeeeeeeee