Aşkına Tövbeliyim Gökhan Özen

28 Temmuz 2007 Cumartesi

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Klip süper gökhan helal olsun sana cok güzel. Allah basarilarinin devamini göstersin Insallah. Seni cok seviyorum senin hayarinimim seni görmek cok isterdim.

Adsız dedi ki...

her zamanki gibi yine süpersin şarkılar mükemmel ALLAHIM seni bütün kötülüklerden korusun ve başarılarının devamını bana ve bütün sevenlerine göstersin SENİ ÇOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUM......bitanemsin....

Adsız dedi ki...

çok güzelsin sesin herzamanki gibi güzel nazar değmez işallah sssssssssssssseeni çççççok seviyorum ölene kadarda seveceğim

Adsız dedi ki...

çok güzelsin sesin herzamanki gibi güzel nazar değmez işallah sssssssssssssseeni çççççok seviyorum ölene kadarda seveceğim

vildan dedi ki...

Aşkııımmmm seni çooookkk seviyooom.Sen benim herşeyimsin bitanemmm.Albüm süpperr olmuş bu aradaa ee sana daa bu yakışır dimi ama.Neyse bebişim seni kocaman öpüyorum.:):)

Adsız dedi ki...

çok güzel olmuş walla ya.elinize ağzınıza kulağınıza sağlık.şarkının girişi bitirio zaten ya.başarılae abisi...

Adsız dedi ki...

çok güzel olmuş ağzına sağlık.tipde zaten yerinde herzamanki gbi.ya harika olmuş.sen teksin bnzerin yok.başarılar abi.

Adsız dedi ki...

ya ii güzel de yani gökhan özen de bi insan sizde tamam ben de büyük hayranlarından biriyim ama acayip abartıyosunuz ya walla ben sizin nasıl bi kişilik olduğunuzu düşüne miyorum sadece pes diyorum hadi neyse o konular bi yana da yani siz de okuyun herkes sizin peşinizden koşsun yani sadece bunu derim ve olayı bitirim
ayrıca gökhan ben de senin hayranınım